Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 13 jun 09, 21:29

Folk snakker om de andre klubbene som har fått til sammarbeidet med alternative grupper. Skal ikke utrope meg til noen ekspert, men det er vel bare RBK som har fått til dette og det skyldes jo ene og alene at flertalet ønsket det og flertallet ønsket et liberalt syn på blussing.

Bortsett fra RBK er det vel ikke noen andre klubber som har fått til et slikt sammarbeid så utrolig bra. VIF, LSK, Brann og Start har vel ikke fått det til med tanke på slossingen man ser der. Lyn (han ene i bastionen Tongue out), Odd, Molde, Tromsø og Glimt har kanskje slike grupper men stemmninga er forstatt like død ut fra deg jeg opplever på tv. Viking har jeg ikke peilig på men de har jo bra stemning da når det er folk der.

Så jeg tror bare at de som ønsker endringer i fr.stad bare må innse at de pr dags dato er i et stort mindretall og heller da ikke er i en demokratisk posisjon til å få gjennomslag for sine meninger eller få folk inn i styret. Så de får prøve å jobbe videre å selge seg inn så possitivt som mulig så kommer det nok med tiden. Det er dessverre ulempen med et demokrati selv er jeg ikke særlig happy for regjeringen vi har nå men har ikke noe valg en å måtte godta at flertallet av befolkningen ønsker noe annet en meg.

Men bortsett fra det så er tribunelivet på rett vei nå. Dette kommer til å bli kjempebra men folk må huske å være tolmodige, tar tid å bygge det opp igjen til det vi en gang hadde. Tipper 2010 sesongen blir konge på tribunen og at vi får bruke dette året til å bygge oss opp igjen Laughing Stå på alle mann så kommer resten av sesonge både på banen og tribunen til å bli bedre og bedre Wink


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f