Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 08 jun 09, 22:01

Jeg var på kampen i dag. Inntrykket jeg sitter igjen med etter kampen er at midtbanen ble veldig lett utspilt. Fyllingen hadde hele tiden en spiller som tok i mot ballen i mellomrommet. Dessuten hadde de en relativt rask spiss slik at de fikk noen farlige overganger.

Første omgang var jevn, FFK kom til de desidert største sjansene med heading av Dominic i tverligger, Trulsen som hadde et farlig skudd som gikk rett over og en sjanse da Lalawele i kombinasjon med Dominic sydde seg gjennom forsvaret før han blei meid ned av keeper. Kunne minne litt om en straffe, men litt vanskelig å vurdere uten en reprise. Fullt mulig det ikke var noe. I tillegg hadde Levon et knallhardt frispark rett utenfor mål

I andre omgang hadde FFK et skudd i stolpen av Levon, Michael fikk ikke avsluttet på streken der og Fyllingen fikk avklart. Så fikk Fyllingen straffe, skjønner frustrasjonen til Rostad der. Etter at de ekspederte den kaldt i mål så tok de over kampen totalt, fram til målet hadde det vært jevnt. Da ikke Simen fikk satt ballen i nettet alene med keeper så ble det tap. Selv om Fyllingen hadde flest sjanser så hadde FFK de største.

Levon skal ha skryt for å løpe og jobbe mye, men det blir ikke så mye mer. Når han får ballen er det sjeldent han får utnytta tempoet sitt til å komme rundt. I tillegg har han veldig mange og farlige pasningsvalg bakover på banen... Tviler vel sterkt på at FFK kommer til å kjøpe denne spilleren.

Vil trekke fram Halvorsen (spilte midtstopper) som gjorde en godkjent kamp.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340