Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 07 jun 09, 22:18

Våre 2 sønner har sagt mye morro, men det er så lenge siden, nå er eldsemann nylig blitt pappa selv!

Men jeg husker en ting, det var en helg når guttene var ca. 6 og 2 år. Minstemann på 2 var veldig opptatt av traktorer, noe han kalte "kokko". Vi hadde vært i Hich Chapparal i nærheten av Borås og skulle kjøre ca. 40 mil hjem sent søndag kveld.

Og denne turen ble en prøvelse. For rundt en hver sving så kom det en traktor tilsyne på jordet, og minsten ropte ut: "Kokko!" Og vi lot være å svare, men ropte han enda høyere: "KOKKO!", og da sa jeg og min kone begge to, "Jada, Traktor!", men Jens Henrik var ikke fornøyd med det, han ropte ut: "Mamm", og vi begge måtte si, "Ja, mann kjører traktor", og så ropte han ut: "THESS", og vi måtte si: "Ja, mann har dress".

Rundt neste sving så dukket det opp en ny traktor på jordet, så var morroa i gang igjen, slik holdt vi på i 40 mil, og jeg skulle tro ca. 400 traktorer.

Da var det godt å komme hjem og sove ut.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f