Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 03 jun 09, 14:38

Der er jeg uenig bateman. Problemet til FFK er at stallen er aaaaltfor stor, juniorspillerne må kjempe mot en drøss med middelmådigheter som akkurat nå muligens er bedre. Vi er helt nødt til å kvitte oss med endel a-lagsspillere i gruppen nest best. Kan igjen nevne Gerrbrand, Wehrman, Levon, Barsom og Tegström. Disse fem har gode kontrakter også.

Etter sesongen må man kjøre på i treningskamper og på trening med flere juniorer, feks Krathe, Becken, Thorvaldsen, Rafn og Lala. Trulsen og Elvestad har vi jo også.

Unge spillere blir gjerne bedre (noen tom MYE bedre) av å spille med større, sterkere og bedre spillere. Alle disse jeg nevne er nok ikke klare, men jeg er sikker på at de heller ikke hadde gjort seg bort i Tippeligaen med riktig matching, og da selvsagt ikke alle på en gang.

Mye av grunnen til at Marcus Pedersen, Stian Ringstad, Mikkel Diskerud, Vegard Eggen Hedenstad og Mads Stokkelien får prøve seg er pga små staller og en bevisst satsing på unge spillere. Jaggu har de slått til også. Det er ikke farlig å spille på øverste nivå i Norge når man er 17-20 år, er vel omtrent bare her på bjerget man er talent til man er 25. Der er vi enige bateman! Smile


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340