Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 09 jun 04, 14:52
Opprinnelig postet av torhen
.......Og Vebjørn Hagen på banen gir meg om mulig enda sterkere knytninger i magen enn tidligere.

Kritiserer hele laget først, før du drar frem ett navn, og det på en spiller som er en av de som har forbedra seg mest det siste halvåret...
Jeg var selv en av de største kritikerne til Hagen for et år siden, men ser at han har jobba med å bli bedre, og lyktes.

Jeg sitter ikke og sier at han er god nok, men han har ihvertfall jobba for å bli bedre. Om han ikke er god nok da, så er det ikke hans feil, men treneren`s, at han blir for temposvak mot motspillerne. Er han ikke god nok burde han ikke spilt.

All ære til Vebjørn Hagen for den innsatsen han har lagt ned for å forbedre seg, noe han har gjort. Så får vi rette kritikken dit den hører hjemme, selv om vi alle har stor respekt for Eggen jr.

Føler jeg har sagt alt dette før, men det må tydeligvis gjentas. Ikke kritiser spillere som gir alt, kritiser de vi vet kan så mye bedre!!!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f