Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5528

Lagt til: 02 jun 09, 22:14
Endret: 02 jun 09, 22:21
Endret av: kanogvetalt

Så kampen som forøvrig hadde et merkelig forløp. FFK2 startet klart best og fikk flere halvsjanser og noen sjanser. Det var spill mot ett mål(virkelig) i ca 30 min. Tenkte tanken på hvordan forsvaret, bestående a en antageligvis lite motivert Gerrbrand og 3 juniorer) ville fungere under press. Det fikk vi svar på, og plutselig ledet Ålgård etter 2 scoringer. Dette var også stillingen til pause. Dominic og ikke minst Elvestad(selv om han var noe involvert i det andre baklengsmålet) var gode på midten. Lala var god på venstrkanten, og Levon veldig variabel på høyre. Fremme var Odillion og Trulsen helt tannløse. Spesielt sistnevnte lyktes ikke med noe.

Andre omgang startet litt som den første, med FFK overtak. FFK2 var i det hele tatt klart best i hele omgangen, til tross for at man avsluttet kampen med 4 juniorer og 2 guttespillere! Trulsen scoret 3 flotte mål og må ha spist supernøtter eller dunderhonung  i pausen. fantastisk opphenting mot ett lag som virket godt defensivt organisert da de ledet 2-0.

Hva med Trulsen? Helt uttafor i første omgang, og meget bra i andre. Er han klar for TL? Nei, mener jeg. Han kan bli en god spiss, og kan sikkert også være det på TL nivå. Men, han er ikke der nå etter min mening. Jeg blir faktisk litt kvalm av hvordan FB omtaler denne unge spilleren. Jeg mener de gjør ham en bjørnetjeneste ved å hause ham opp som de gjør. 2. lags kampene får kun store overskrifter om Trulsen scorer, og omtales knapt om han ikke gjør det. Er ikke sikker på om jeg husker dette 100 % rett, men sist sesong hadde han en kamp under middels. Han står delvis i veien for ett skudd, men dette går heldigvis i mål etter å ha truffet ham i ryggen. Han blir kreditert målet og FFK2 ledet 4-0(eller noe sånt). Etter kampen kunne man lese i FB noe slik som at "Trulsen scoret da FFK2 vant 4-0".

Tror FB bare skaper urealistiske forventninger til en ung spiller som har mye og gå på, men nok av tid til å utvikle seg videre. Tror ikke han er materiale for startelveren i TL, men kan sikkert gjøre noen innhopp. Jeg tror definitivt ikke han stagnerer i 2. div på en liten stund.

Av det jeg har sett av 2. laget det siste året så bør Elvestad være nærmere en plass på A-laget enn Trulsen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340