Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

torhen

Knøttespiller
Ble medlem: 06 mai 03
Innlegg: 54

Lagt til: 09 jun 04, 14:31
Så hvorfor ikke gjøre noe med det. FFK må handle og det litt kjapt. Den slappe gjengen som dasset retningsløst rundt på gresset mot Lyn er ikke verdt en pipekonsert engang. På vegne av meg selv krever jeg poeng og resultater. Jeg driter i om vi får dem på måk og mæl spill, ei heller om vi drar på et rødt kort eller fem - og ikke som resultat av kjefting på dommeren. Hvor er innsatsen og gutsen fra de første tre, fire kampene. Så lenge spillematerialet er så tynt som det er er vi hundre prosent avhengig av at de spillerne vi har tar manglende ferdigheter igjen på innsats, taklinger og vilje.
Jeg håper og tror at klubben kjøper spillere som er gode nok til å holde oss i eliten også neste år og ikke kjøper på tredje hylle slik tilfellet var i høst/vinter. FFK trenger ikke flere middelmådigheter, men spillere som hever laget og særlig bakleddet betydelig. Og Vebjørn Hagen på banen gir meg om mulig enda sterkere knytninger i magen enn tidligere.

---------------------------

TH


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f