Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 jun 09, 16:56
Endret: 02 jun 09, 16:56
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av schpa84
Er det bare mennesker med meninger som dere liker som skal få bidra? Jeg savner seriøst et mangfold her på forumet. Det virker på meg som det finnes en indre "kjerne" her som på forhånd har tatt standpunkt til hva de skal mene sammen. Det er litt sånn såpeoperae tendenser, og folk blir jo hengt bare de sier noe som er helt på kanten. Det virker som om det er vanskelig å få innpass her?

 

Synes det har vært morsomt med hans innlegg jeg, siden det ikke er så "politisk korrekte" innlegg. Det blir av og til for seriøst her inne....

Nå hadde jeg til gode å se noen meninger med trådstarters innlegg da jeg skrev det, men det ser ut som det er på god glid :o) Tror i grunn det hadde blitt et kjedelig forum om alle hadde like meninger, og jeg kan fortelle deg at vi knapt har slettet verken innlegg eller brukere det siste året og vel så det. Så her ønsker vi nye brukere og meninger velkomne.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f