Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 02 jun 09, 00:11
Endret: 02 jun 09, 00:20
Endret av: Jonek

Opprinnelig postet av A.Scheie



Jonek:
Noen påstander....

 

Hei A.Scheie:-)

Jeg tenker heller ikke å hive meg inn i en lang supportergrupperingsdebatt, men jeg luktet noe av det i trådstarters innlegg.

Det har vært diskutert lenge, høyt og bredt her inne om å få til noe sammen igjen på PH feltet. Derfor mener jeg det at i noen tilfeller, og i dette tilfellet der tre eller fire hadde på seg en rød trøye, med denne teksten på er det bare å ignorere. Det fantastiske og positive med trøyen var det at den var rød og hvit, og da så de ut som oss andre juletrær de også.

Det å skrive om verdier og dobeltmoral synes jeg i denne forbindelse er å bomme på målet. (ikke så hardt ut neste gang A.Scheie )

Hva ønsker man å signalisere med en t- skjorte med en tekst på? Det er å få reaksjoner! Noen ganger er det lurt å ignorere. Det kan også være lurt om du er skolegutt :-

All the best Jonek!

 

Vårt fokus bør være å støtte FFK på den beste måten! Det er derfor jeg er på Stadion og på PH feltet! Jeg er ikke tribunenspolitimann, for da hadde jeg hatt mye å henge fingrene i...

I dag gledet jeg meg over en seier og tre poeng! Beklager om det ikke er nok!!!!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f