Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 01 jun 09, 22:38
Endret: 01 jun 09, 22:39
Endret av: Asgeir

Opprinnelig postet av Holters

Bra kamp av guttane i dag.

Bekymringsverdig at vi ikke scorer mer når vi skaper så mye.

Likevel har vi litt flyt. Start hadde noen svære sjanser i andre som fort kunne ha straffet vår ineffektivitet.

Viktig seier! Og utrolig deilig!

Seiern var helt fin, den, men jeg må si at vår framtreden etter 1-0 er kritikkverdig, ikke bare på banen, men også på benken. Vi slipper Start inn i kampen. Greit nok at vi blir slitne, men Start hadde også en omgang i bena.

Vi mister totalt aggresiviteten etter scoringa, og er nær ved å miste 2 poeng pga feighet, slapphet, unnfallenhet og apati (benken).

Når vi er i ferd med å gi bort kampen til Start pga at ingen klarer å holde ballen i laget på midtbanen/angrep, ja så må det ageres på benken!!! Fryktelig dårlig vurdering av Grönhagen, og det til tross for at jeg vanligvis forsvarer mange av hans disposisjoner.

Hvis vi fortsetter å spille sånn som vi gjorde etter at vi fikk scoring, ja, da blir det mange flere tap framover, for Start var av de dårligere laga, og var ikke istand til å straffe oss som Brann eller RBK kunne ha gjort.

Vi MÅ nå begynne å utvikle taktiske og mentale ferdigheter! Når vi ligger foran i målprotokollen skal vi kunne opprettholde aggresiviteten over hele banen, men spille annerledes taktisk. La mostandere springe seg syke, og å utføre temposkift ved overganger.

Det som skjer er at vi slipper vårt eget spill ned, vi blir liggende for dypt, vi er ikke tilstede der ballen er, det blir flere og flere innlegg, og vi rygger mer og mer, usikkerhet brer seg, blant annet til Lasse bakerst, og da kan det skje mye tull.

Nei, når vi tar ledelsen skal vi spille kompakt, aggresivt, og la ballen gå i angrepet. Vi har ferdigheter til å la ballen gå i ti minutter, SÅFREMT vi beholder bevegelsen, aggresiviteten og vilja.

Kampen er strålende fram til vi får 1-0, og etter det er det neste bare sorgen. Det likte jeg absolutt ikke å se!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340