Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

pawl

Knøttespiller
Ble medlem: 24 mai 09
Innlegg: 75

Lagt til: 01 jun 09, 19:54
Endret: 01 jun 09, 20:00
Endret av: pawl

Opprinnelig postet av Lemmy

Ellers så syns jeg det er spesielt at vi har en kaptein som sitter på benken uten å være skadet. Det tyder vel på at trenerteamet har gått for helt feil person da de valgte dette før sesongen!

Dersom Barsom hadde startet, ville folk kritisert Grönis for å gi "kapteinen klippekort". Når han settes på benken får Grönis kritikk for å velge ham til kaptein i første omgang. Det skal ikke være lett!

Barsom er en ledertype med autoritet, og var fast på laget i fjor. Ikke et veldig kontroversielt kapteinsvalg. Synes det er lit teit å kritisere Grönis for kapteinsvalget fordi han velger å benke ham noen kamper i løpet av en lang seson. 

Jeg synes heller ikke det er riktig å slakte Grönhagen for at han ikke setter inn på unge og uerfarne Martin Elvestad på slutten av en kamp vi leder 1-0. Og midtbanen vår ble ikke løpt fra i sluttminuttene.

Vi får være glade for at noen klarte å score i dag - hvis ikke hadde nok Grönis fått skylden for det og; manglende evne til å inspirere spillernes skuddbein!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340