Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 01 jun 09, 18:48

Bra kamp av FFK i dag, men var redd etter 1.omgangen. Så for meg en reprise av Brann-kampen. Gutta i den bakre fireren+ keeper skal ha ros for at de klarer å være konsentrerte selvom vi skaper mye fremover! Ellers flott å se hvordan de fire på midten jobber og løper for hverandre. Fantastisk kollektiv på midten!

Staw syns jeg gjorde en bra kamp, men har et par litt farlige inngripener i feltet. Så lenge han fortsetter å tørre å gå ut og ikke vegrer seg så bekymrer ikke det meg nevneverdig

Czwartek gjør en helt ok kamp uten å bemerke seg nevneverdig. Samme med Piiroja. Martinsen var etter min mening nok en gang strålende. Viser bra fart og kaster seg inn i dueller. Flott spillertype, og jeg er så glad for at han lykkes! Thomassen gjør en grei kamp.

Amin Askar var etter min mening den nest beste i dag. Flott scoring, og jobber hjem hver eneste gang. Fantastisk løpskapasitet! Ramberg og Gashi gjør gode jobber på midten. Spesielt førstnevnte var ganske kreativ i 1.omgang. Begge to løper masse.

Kvisvik var etter min mening den aller beste i dag. Han har helt herlige pasninger, det er helt sykt. Når han i tillegg løper hjemover hele kampen viser han at han har utviklet seg stort fra i fjor. I fjor ville jeg mye heller hatt Barsom på banen grunnet hans løpskapasitet, når Kvisvik viser at han kan løpe nesten like mye er han et soleklart valg fremfor svensken.

Everton har jeg fortsatt trua på, gutten er knallgod. Men jeg ser at det meste sitter oppe i hodet, han har ikke selvtillit. Han skaper mange sjanser, og forhåpentligvis løsner det etterhvert. Gardar har overrasket meg stort i de kampene han har spilt i år. Jeg hadde ikke trua på ham, men han har gjort mine tips til skamme. Jobber knallhardt og har en evne til å være der det skjer nesten hele tia. Flott kamp!

Ellers så syns jeg det er spesielt at vi har en kaptein som sitter på benken uten å være skadet. Det tyder vel på at trenerteamet har gått for helt feil person da de valgte dette før sesongen!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340