Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 01 jun 09, 11:01

Opprinnelig postet av klausGUMP

Menyen deres er også stor og uoversiktlig, dere kan med fordel komprimere den litt, synes egentlig designet er litt "utbrukt" også, prøv noe mer kontemporært, ala fredrikstadfk f.eks.. Liker spesielt menyen der.

Ellers må jeg si at dere har en super side gående her, selv om takhøyden muligens kan være litt høyere. Ingen som liker nazi-mods. Wink




Personlig synes jeg menyene her er noe av det mer oversiktlige av de nettstedene jeg frekventerer ihvertfall. Om det blir gjort noe med selve designet, håper jeg ikke at dere gjør at for mye med selve layouten.

Jeg er ikke dummere enn at jeg skjønner at reklame kan være fine inntekter, med jeg er ekstremt glad for at jeg slipper reklame her på FFKsupporter.net.

Synes også at det er spesielt at en som synes dette nettestedet har uoversiktilige menyer anbefaler fredrikstadfk.no. Smaken er som baken, men det må vel være en spør? Fredrikstadfk.no må være noe av det mest rotete jeg har vært borti når det gjelder nettsteder til store profesjonnelle bedrifter.

Synes med fordel at Moderatorene skal holde seg på det nivået de er på. Ønsker ikke at dette forumet skal falle ned på nivå med en del andre forum...

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f