Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 30 mai 09, 11:13

Kasey har jo et poeng i sine intervjuer. Dette er noe FFK-ledelsen burde gjort for lenge siden. Jeg skjønner godt hans frustrasjon, og jeg tror da ikke han er den eneste som er irritert.

FFK får jo mye kritikk for dette også. NISO var jo ute og mente at det var dårlig håndtering av personalsaker, og Frode Olsen i TV2 mente det ville slå tilbake på FFK. Er flere medier som mener at det er misnøye blandt spillerne også.

Takk til Kasey for at han bidro sterkt til sølvet i år! En Kasey Wehrman i form er etter min mening Tippeligaens nest beste defensive midtbanespiller(etter Annan), en Kasey Wehrman i dårlig form er ubrukelig. La oss håpe han går til en annen liga, eller at han holder seg her i Tippeligaen og ikke kommer i form. :-)

Etter hans uttalelser i media både i FFK og LSK ville jeg vel som en annen klubb ikke tatt i ham med ildtang, men jeg tror likevel han får seg en ny klubb.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340