Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 30 mai 09, 09:56
Endret: 30 mai 09, 10:01
Endret av: dracula

Kasey Wehrman er et menneske som  vi andre, men dessverre for Kasey har han utviklet et ego på størrelse med en flyplass. Dette samtidig som han utviser en sosialforståelse som en kan stille spørsmål ved. I slike situasjoner synes jeg virkelig at  media har ett ansvar for å skjerme Kasey og likesinnende fra at deres "egosentriske" synspunkt kommer til skue i full offentlighet.

Kanskje fra "spøk til alvor".

Dette siste "intervjuet/ utspillet" fra Wehrman føyer seg fin inn i den rekken av journalistikk som F-B benytter seg av. Skap splid i størst mulig grad, kan vi finne/ oppdikte noe skitt/ eller noen som klager  så betyr det store typer i F-B, uten å bry seg så mye om å belyse saken fra flere sider. Dette gjøres i så fall mye mer bortgjemt. Synes virkelig denne artikkelen viser at F-B i en langt tid nå har hatt en ( nærmest personlig) vendetta mot FFK. Jo mer dritt enkelte journalister klarer å hoste fram, jo mer vi kan skade FFK miljø jo bedre.

Gir min fulle støtte til Raymond som boikotter F-B, skulle faktisk ønske at mange fler i F-B gjorde det samme. En felles boikott hadde kanskje fått enkelte i F-B til å tenke, dersom de har evnen til det.

Greit med kritikk osv i media, men jammen bør den ha innhold i realiteter, ikke bare i privatpersoners oppfatning.

Ps , når det gjelder Bosmanspillere så vil jeg igjen henvise til Dagfinn Enerly sin artikkel i F-B. Meningene hans om Bosmann spillere ble jo ikke satt i "krigstyper", men noen av oss klarte å lese de likevel. kortverjonen " Bosman spillerne har en unik mulighet vil å vise seg fram og skaffe seg en ny kontrakt, ikke bare i FFK men også andre steder"

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340