Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ginola

Knøttespiller
Ble medlem: 18 mai 04
Innlegg: 45

Lagt til: 09 jun 04, 12:55
Ledelsesproblem...? Håpløst!!!!

Altså, nå skal en ikke glemme at FFK har gjort kjempefremskritt de siste par årene.

Var dere på stadion før Eggen kom og Rostad var sjef eller ?
Det var til å grine av. Spillere kom og gikk, ræva fotball og ingen plan. Og kamper mot ja faen det var jo lag som ikke refereres i avisene lenger engang..

Det som har skjedd i FFK de siste 3 åra er fantastisk bra. Klubben har bygd seg opp fra scratch. Sportslig, administrativt og økonomisk.

Hvis en forventer at vi skulle gå rett i CL er det kanskje forventningene det er noe galt med... .

Alle må ha vært forberedt på at vi kom til å ligge i bunnstriden i år. Kanskje går vi ned også, det er ikke verdens undergang det. FFK er på vei tilbake som et av de store laga i Norge. Om en 4-5 år er vi med helt i toppen. Det er jeg sikker på.

Kanskje må vi ned en divisjon på veien, ingen trær vokser til himmels...

Her må en se på jobben som gjøres i klubben. Det er enormt mye bedre enn for 3 år siden!!!! Enormt. Selv om det butter i mot, må en se det hele i perspektiv.

De som styrer i dag, fortjener tillit og oppmuntring. De gjør en god jobb!!!!!

Jeg var å så Pors-FFK for noen år siden..... Jeg var hjemme fra jobben 2 dager etterpå.. Det var RÆVA!!!!

Ingen er fornøyd med "poenghøsten" så langt, men her er det jo så jevnt at med 3 poe:ffk:ng til hadde vi hatt en svært god sesongstart. På en 9-11 plass.
Vi er jo ikke hektet av på noen måte.

Mye er bra, selv om vi sliter totalt sett.

Jeg har hele tiden trodd vi kom til å ta lite poeng på våren, og så heve oss i høstsesongen. Det tror jeg fremdeles.

Bruk energien på å rope litt høyere neste gang vi får et mål i mot - for det får vi - istedenfor å slenge dritt!!!

Vi er på vei...




Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f