Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Truger

Juniorspiller

Ble medlem: 14 feb 05
Innlegg: 92

Lagt til: 25 mai 09, 22:15
Endret: 25 mai 09, 22:16
Endret av: Truger

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

 

Har den noe eksperimentelle oppkjøring gitt de resultater som ønsket?
Har det meget høye antall bosmannspillere over tid påvirket prestasjonsgruppa negativt?
Har arbeidsoppgavene til sportsdirektør blitt ivaretatt på en tilfredsstillende måte?
Er trivselen i gruppa god? (snakker Gashi og/eller Barsom kun for seg selv?)
Og hva gjør vi eventuelt med dette nå i dag?

 

- Nei. Det er liten tvil om at laget skulle hatt langt mer samspillstrening. Det er en del folk her som har nevnt det, men jeg sier det igjen: Vinterkampene forsvant med et evig surr av spillere som aldri visste hvor de hadde hverandre fordi det alltid var nye ting og aldri faste plasser.

- Ja. Selvfølgelig kan det også være en ekstra motivasjonsfaktor, bare se på Kvisvik, men når det gjelder så stor andel av gruppa, og direktøren i tillegg sier han har vunnet i lotto, blir det negativt. Når du får et inntrykk av at ledelsen behandler deg som en papirbunk i skuffen som koster penger og de aller helst vil ha vekk, forsvinner fokuset på glede og sportslige prestasjoner.

- Usikkert. Vet altfor lite til det, da må man antakeligvis være inne i systemet.

- Neppe! Gashi og Barsom snakker med en sannsynlighet på 99 % på vegne av spillergruppa. Det har ulmet i hele vinter mens krigen rundt Karlsen/Grönhagen holdt på, og det bekreftes absolutt når Gashi uttaler at "Det er ikke akkurat noen dans på roser i FFK for tiden".

- Det må innkalles til et realt møte mellom ledelse og spillegruppe. Alle må kunne være ærlige med hverandre uten konsekvenser. Jeg savner fighter-viljen på banen, og det hadde kanskje vært greit for en del spillere og ha muligheten til å blåse ut litt til både medspillere og ledelse for å klarne lufta litt.

Edit: er forvørig enig med deg ellers :)

---------------------------

FFK, Stjernen og Wolves ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340