Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 23 mai 09, 21:35

Jeg har stått på nesten den samme plassen på stadion hver eneste kamp siden vi bytta felt.

Derfra både ser jeg kampen og er med å synger og klapper i 90 min, men jeg la også merke til han med flagget som ganske ofte flagget og veivet over lengre perioder midt i kampen.

Jeg har også tidligere fra "min" plass sett BRH har flagga ved innmarsj, scoringer og før og etter kamp, men har ikke sett tidligere at BRH har flagga så mye som de gjorde i denne kampen (mulig jeg tar feil siden jeg ikke står å ser på dem hele tiden)Smile

Jeg synes absolutt at BRH gjør en flott innsats på tribunen å lager liv, men den flagginga var nok bare en liten "protest" mot at dem flytta seg mot midten av tribunen å ikke lenger står bakerst.

"vi kan gjerne være med på å prøve å flytte oss mot midten, men da får de som står bak bare regne med at vi flagger"

Mulig det blir litt "trangt" ut mot sidene heretter siden vi alle ønsker å SE kampen selvom vi står på et supporterfelt og synger og heier for full hals.

 

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f