Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 22 mai 09, 01:48

Det er mye tulleanalyser og desperate forslag til hva som må gjøres osv.

Det er lite poeng i å dele ut skyld, bortforklare tapet med dommer, Raio av banen, mangel på bytter osv.

Poenget er at FFK må begynne å få uttelling som står i forhold til spill og sjanser. Vi rundspiller Brann i 45 minutter idag, et brann som går ut dritlavt, primitivt og simpelt, drittspillere hvis viktigste egenskap er at de irriterer alle involverte. Vi har full kontroll på dem i første omgang, alt ser fint ut. Vi produserer sjanser nok til å score både en, to og tre ganger.

1-0 ved pause er for dårlig etter en så god omgang med fotball fra vår side! Det er her kampen tapes! Vi får minimalt betalt for spill og sjanser, og det er akkurat HER skoen klemmer.

Når vi går på banen i annen omgang har vi alt å tape og intet å vinne, og da går det som det går, sjøl om brann hadde noe av den værste flaksa jeg har sett i moderne tid.

Hadde vi hatt 2-0 til pause er min gjetning at kampen ville ha sett helt annerledes ut. Vi hadde hatt tryggheten og trua som hadde forhindra 2 mål i løpet av minutter. Istedet hadde vi latt ballen gå, variert spillet, kjørt på begge sider, fortsatt å produsere sjanser, vært direkte på goalen osv.

Nei, når vi dominerer som vi gjør idag i første omgang må kampen også vinnes i første omgang, og den eneste måten å gjøre det på er å få uttelling.

Når det nå snart løsner litt for guttane kommer en seiersrekke som kan komme til å vare leeeeenge, vi har godt nok mannskap til det!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f