Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 22 mai 09, 00:34

Opprinnelig postet av Gardarson

Hehe, ikke uventet er det som alltid mange som mener at en trener aldri har noe skyld når nor går galt, men at det er hans fortjeneste når noe går bra! 

MIN frustrasjon går ikke kun på det som skjedde idag, bare en bitteliten del!

- Grønhagen er ræva på å bruke unge spillere! Se på Elvestad, se på Trulsen, Dominic før han fikk sjansen idag +++
Det går hvertfall an å slippe til ungutta litt innimellom, og særlig når ikke de andre presterer. Så mange sjanser Kasey fikk før han ble benka, så kan det ikke være kult å være ung lokal spiller uten å få sjansen? Samme med spissene.

- Treningene har ifølge mange av spillerne vært altfor ensformig og for lite spill med ball, dette er ikke bare "rykter"

- Enkelte spillere har altfor mange "wildcards"! Merkelig hvor fort man glemmer, er ikke mange dagene siden det var et hylekor fordi Kasey alltid fikk starte.... Han er ikke det eneste eksemplet på dette! Ramberg har til tider også fått altfor mange sjanser når han er i elendig form.

- Bytter under kampene er ganske viktig enten man leder eller ligger under. JEG synes ofte svensken er altfor treg til å bytte, han skal gjerne la det gå 70 minutter, Det er ikke lett for noen å komme inn og dominere en kamp på 10-15 minutter.

- Innsats under kamper: Jeg er sikker på at en trener har en viss innflytelse under kamper. Med mindre Grønhagen har telepatiske evner er det ikke mye han får formidlet der han stort sett sitter trygt plassert inni boksen! Jeg savner engasjement både før, særlig under og etter kamp!

- Den elendige 4-4-1-1 formasjonen med spillere som ikke hører hjemme i slike formasjoner! Når ble Everton en type som kan spille ensom spiss? Når ble Ramberg hengende spiss?

Du som lurte på når han burde bytta idag, JEG mener han hvertfall skulle bytta med en gang på 3-1! Om ikke annet for å vise at her er man ikke sikker på å spille om man ikke presterer! Ja, vi ledet etter første omgang, ja vi spilte en god omgang, men det er da man får se hva som bor i laget og trenern! Han må fortelle gutta at nå må vi gå skjerpa ut og ri unna den stormen Brann garantert vil komme med. Det gjorde dem langt ifra idag.

Hvor hadde Tarik vært idag hadde det ikke vært for at Eggen lot han få sjanse etter sjanse. Ser mange likheter med Everton og da hjelper det ikke om man brått er helt ute i kulda. Jeg er sikker på at han og Gardar kan bli et meget godt spisspar, men da må de jo få spille sammen mer enn 20 minutter!

He he, ikke uventet så er det medgangssupportere rundt alle lag. De som hyller suksess og framstår som ekspert på hvem og hvordan og soler seg på stadion i suksess,og  opptrer som selvutnevnte eksperter på opp til flere fora, skal sparke treneren og selge halve laget når det går dårlig. Du vet han som skriver dritt om egne spillere, og skriker på blod en stund. Og som forsvinner fra forum og stadio om suksessen uteblir over tid. Men som sikkert dukker opp igjen viss ting begynner å gå bra.

Du mener det er nok å være ung og helst lokal for å få spille? Og samtidig skal treneren oppnå resultater eller så er han klar for sparken? Var det for få unge spillere som gjorde at vi tapte idag?

Skal si litt til om bytter. Har skrevet en del om det idag, og får ikke noen svar på hvem som kunne reddet oss idag. Å tro at en innbytter skal komme inn å dominere en kamp slik du skriver er vel i overkant. Veldig ofte er det vel slik at en innbytter er nettopp innbytter fordi han ikke er vurdert som god nok for startelveren. Du tro da ikke en som treneren tror kan dominere en kamp sitter på benken? Noen ganger skjer det riktignok, men det er unntak... Når han burde byttet ser jeg du har en mening om. Greit det, men Grønhagen viste vel at han hadde tro på det opprinnelige mannskapet? Så kom byttene når noen ble slitne på slutten.Du vet sikkert også hvem som skulle byttet ut/inn også da for å vinne kampen..?

Tarik hadde vært omtrent der han er idag tenker jeg. Det er ingen med det talentet i FFK idag (bortsett fra Boges muligens). Hadde det vært det så hadde han fått masse spilletid under Grønhagen. Det er ikke nok å være ung... Everton har et visst potensiale og har fått masse spilletid, men når resultatene uteblir så forstår jeg at en mann som lever av resultater vil prøve andre løsninger. Nå satte han jo på en som vel bare er 19 idag da, istedet for Everton. Ikke lett å gjøre alle glad når du er trener i FFK. Gardar hadde sikkert også fått masse pepper idag, og Grønhagen det samme om han ikke hadde puttet 2 mål. Syns jeg ser dritten om Grønhagens bruk av en rusten Gardar om han ikke hadde satt de 2 måla....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f