Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 22 mai 09, 00:22

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Berg startet vel med en norsk tenåring idag. Innleide Nordtvedt eller hva han heter fra Arsenal. Ett par av utlendingene vet jeg ikke alderen på, ellers ingen fra egen stall. Berg har nærmest vært tvunget til å bruke dem ungguttene han har gjort hitill pga skader spesielt i forsvaret. Tipper FFK i kampene fremover vil ha fler i startoppstillingen u 21 enn LSK.

LSK har ikke hatt noen tradisjon for å satse på unggutter og/eller talentutvikling. Det tar tid å vende om en ukultur og bygge opp en ny, men Berg/Bjarmann har tatt grep. Floskelen "Rom ble ikke bygget på en dag" holder vann i denne sammenheng.

Fredrikstad har mye, mye forbedringspotensial på dette området. Dette vet alle som følger klubben med litt innsikt, og det er de enige om innad i FFK også.

Når man i tillegg vet at FFK selge spillere hvert eneste år for at økonomien skal gå rundt, så må man satse på talentutvikling - både lokale og innhentede talenter. Det et dét folk ennå ikke har forstått utad.

Økonomien er katastrofal!

Nei helt enig i Rom ikke ble bygget på en dag, men vil absolutt si at det skjer ting også i FFK på den fronten, og det vil nok få ett ennå tydeligere preg i løpet av Sommeren eller Høsten, når vi vet at noen av dem etablerte helt sikkert forsvinner. Ett lag, da bestående av Staw, Shabani, Askar, Wallace, Thomassen, Borges, Adi. Trulsen og Elvestad ett knepp opp på benken, og kanskje med Rafn og Becken luktende på benken vil jeg si har en betydelig og bra ungdomsprofil


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f