Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 mai 09, 00:22

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Dessuten er det en stor myte at Lyn var ett så veldig ungt lag, de hadde alltid en stamme med eldre.

De hadde vel den laveste snittalder i ligaen, så noen myte var det vel ikke akkurat...

Det er ingen motsetning mellom å ha en helhetlig tankegang rundt talentutvikling og samtidig ha noen rutinerte, kontinuitetsbærere i sentrallinja. Talentsatsning betyr på ingen måte at man skal løpe rundt med elleve 19-åringer på banen samtidig. Det kan være mer destruerende enn utviklende. Men en positiv holdning til talentutvikling, fokus og satsning på dette bør gjennomsyre hele organisasjonen på alle plan, og det gjør det ikke i Fredrikstad per dags dato.

Og jeg tenker ikke isolert sett på startelleveren, men også i de yngre rekker.

Dog veldig positivt at man har innsets at kullene som normalt ville ha vært siste- og nest sisteårsjuniorer i år var svak kull, og dermed heller har valgt å innlemme vesentlig yngre spillere i stallen, slik at de tidligere får smake på nivået. Even Juliussen virker også å være et scoop av FFK. En meget dyktig trener som jeg håper og tror FFK vil få mye glede av fremover. Men for å holde på slike treneremner, så må man vise at man er villige til å satse på dette området.

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f