Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 21 mai 09, 22:48

Opprinnelig postet av Truger

...og om Borges fortsetter å forbedre seg i dette tempoet kan han være årets kupp. Han har ikke vært noe utprega storspiller ennå, men liten tvil om at han har potensialet til å bli en nøkkelspiller på midten.

 

Jeg hører deg, og jeg tørr påstå at Borges faktisk gjør en meget solid innsats på midten.

Nå skal det innrømmes at jeg var en stor fan av Christian Berg også. Liker defensive ryddegutter som ikke gjør så mye av seg, men som du faktisk skjønner gjør en sinnsvakt viktig jobb den dagen de er ute av laget. Borges er en slik spiller. Behøver nok noen flere kamper for å "lære" seg det norske spillet, men fy flate for en innsats han legger ned i løpet av kampen... Borges er en spiller etter mitt hjerte, en oppofrende spiller som gjør de rundt seg gode og som fra tid til annen kan komme opp og gjøre noen goaller, nydelig

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340