Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 21 mai 09, 22:25

Opprinnelig postet av KeJ

Jeg sitter med en følelse av at intet ville ha hjulpet i aften.

Personlig hadde jeg sendt Askar i garderoben sammen med Dominic og kjørt inn PAC og Everton.

At Grönis tar ut Borges kan jeg ikke fatte og begripe, for meg var det helt bakvendt. Barsom spiller heller ingen god kamp, men jeg velger å tro at det skyldes avstanden mellom ham og Askar.

Så veldig enig, at Everton ikke får komme inn i denne kampen er totalt latterlig. Dominic viste gode takter i 1. omg, men synes han mister ballen alt for lett og burde vært mye "tøffere". Borges har vært bedre tidligere. Faktisk ikke så uenig i å sette inn Wehrman for Borges i dag, ok bytte (god spiller, som har vært litt ute av det, sikkert sugen på å spille seg inn igjen), men ikke når vi ligger under 2-4 i det 83. minutt. 

Hva faen skjer med å slippe inn så jævla mye mål? Staw kunne kanskje hatt godt av litt konkurranse? Er Raio virkelig så viktig?

+ Gardar
+ Thomassen
+ Plankehaugen..? Hørtes ikke for gæli ut (på tv), selv om vi fikk fire mot oss.

- Staw hadde vel flere mål enn redninger i dag :( Sier ikke at alt er hans feil, men en keeper av hans kaliber bør "vise litt ekstra"...
- Grønis


Taptaptaptap, forbanna frustrerende å sitte og se på vi styrer kamp etter kamp, men ender med 0 poeng. Måtte ut på en joggetur etter kampen, ellers tror jeg det hadde gått hardt utover noe invetar :(


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340