Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 mai 09, 22:07

Opprinnelig postet av Holters

Det går faktisk an å ha flere tanker i hodet samtidig... Ja, det er dårlig å slippe inn fire mål, ingen betviler det, men det må da også være mulig å diskutere hvorfor man handlet som man gjorde når uhellet først var ute?

Jeg hadde byttet ut Abbe. Synes han var direkte dårlig i dag. I tillegg ville jeg ha byttet mye tidligere.

Ja, det går an å ha flere tanker i hodet samtidig. Å løse problemer i ettertid, når fasiten er klar og kampen er over vitner mer om skuffelse over resultater enn å ha så mange tanker i hodet på en gang. Men det er vel sånn verden er. Blårussen kjører først verdensøkonomien skikkelig på ræva, og så skal de samme blårussene redde verdensøkonomien etterpå.. Da kan jo alle vi som ikke er blåruss fortelle de som "vet best" hva de burde gjort Laughing

Kan være enig i at Barsom burde vært byttet. Hvilke 3 skulle vi satt innpå? Og når? På 1-2, eller 1-3 eller 2-4? Noen som skulle score 3 mål som vi må ha for å vinne? Kanskje et par til, siden vi med hodeløse bytter og "alle mann i angrep" måtte regne med å slippe inn et par til.

Det er så altfor lett å kritisere byttene når vi har tapt. Det er ingen ting i årets sesong som viser at vi har spillere som har evnen til å bøtte inn mål når vi trenger det. Tvert imot. Da hadde vi ledet 3-0 før pause idag, mot Stabæk og mot Ålesund...

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f