Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 21 mai 09, 21:40

Opprinnelig postet av Bærra

Vi spiller en grei 1. omgang, ikke noe mer. De 12 første minuttene i 2. er og blir en katastrofe. Vet ikke helt men er det så å si keepertabber av en eller annen sort på ALLE målene??

Dere som klager på Vidar kan ikke ha sett de samme kampene som oss andre! Var riktignok invovert i ett baklengsmål i dag, men spiller fortsatt meget bra synes jeg.Thomassen er dessverre svak igjen, det samme gjelder Barsom, Askar og Domenic.

 

Var det FIRE? keepertabber i dag? Var vel en eller annen form for feil ved alle målene tror jeg.

 

Hallloooo !!!!!

Tror du bør se måla om igjen på web-tv hvis du mener det er 4 keepertabber.

Alle måla skyldes folk som ikke følger mannen de skal passe på; Totte, Amin og Celso. I tillegg til at Vidar ligger og kaver i gresset på mål 4.

Det er ikke uvanlig å gi retur på headinger med 2 meters avstand og som treffer i hoftehøyde eller stusser i bakken først . Synes du kanskje det var en keepertabbe å slippe inn et skudd fra 2 meters avstand også?

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f