Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 21 mai 09, 21:20
Endret: 21 mai 09, 21:26
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av sklitakling

Og hvem skal man bytte inn? Problemet er ikke at vi ikke skårer, men at vi slipper inn idiotiske mål. Og da hjelper det ikke dytte inn på flere spisser. Synes at Dominic og Gardar utfylte hverandre bra på topp idag. Tror ikke noen bytter hadde endret kampbildet til vår fordel.

Jeg er enig med deg at hovedproblemet er at de 4 målene vi slipper inn, men det burde jo stått 2-0 etter 1.omg og da spørs det om Brann hadde kommet tilbake... Poenget mitt er ikke at jeg var misfornøyd med Gardar og Dominic, men når man ligger under 4-2 så må det satses hvis det skal være håp å få poeng og om man slipper inn 4,5 eller 6 spiller liten rolle hvis man taper. Jeg mente jo selvfølgelig at de spissene skulle dyttes innpå ETTER at de fire måla var sluppet inn. Du tror ikke det hadde endret kampbildet? Nei det er jo ikke sikkert at det hadde gjort det, men det kunne jo ikke blitt værre heller! Jeg har ihvertfall sett nok forballkamper til å kunne si at jeg vet at det lykkes for mange å hive innpå 3 offensive spillere og snu kamper som ser helt håpløse ut. Hvem som skulle settes inn? Etter min mening både Tegstrøm og Everton og de to spissene som var utpå der skulle ikke vært tatt av, heller plukket ut en fra midtbanen og en fra forsvaret, og fremfor alt det bør skje noe før det er igjen 5-6 minutter.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340