Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 21 mai 09, 20:56

Gikk som fryktet dette med Raio ute. Men Brann var meget heldig her og 4-2 gir ikke et riktig bilde av kampen.

 Skuffet over resultatet men som vanlig for min del er jeg mest skuffet over den passivitet fra benken. Bytter inn spillere når det er igjen  6 min, og uansett hvor mye de trenger et mål så ser det som en ufravikelig regel at skal det en spiss inn så må en annen en ut. Faen heller, ta ut Gerrbrandi bytte med Everton og Tegstrøm for en på midtbanen når det gjennstår minimum 10 min og kjør på! Det er 2 mål som skal taes igjen, spiller liten rolle om man taper 5-2 eller 4-2.

Virker som om trenerteamet har mista troa på at Everton skal score, men å sette inn på Wehrman i stedet? Han har jo tilført mye de siste gangene han har vært i aksjon eller?? Greit nok at Everton ikke scorer men han skaper ihvertfall muligheter og ikke som wehrman som kommer med håpløse taklinger som gjør at det lille som er igjen av tid og håp renner ut.

To positive ting idag, beste kamp jeg har sett denne sesongen av Thommasen og Gardar ser ut til å nærme seg formen.

Forøvrig enig med patrioten at det kan vurderes å bytte keeper til neste kamp, Staw gjør endel bra, men det er mye som ikke er patent også. Har hatt mange fine redninger i år og en god del tabber. Skal vel ikke lastes direkte for noen av målene idag, men for meg ser det ut til at han veldig ofte slår returene sine dit han absolutt ikke skal; inn i banen foran mål...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340