Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 21 mai 09, 20:30

NE!

Dette var dårlig, går ikke an å skylde på marginene kamp etter kamp.

Det må gå slik når FFK spillerne glemmer å jobbe, årsaken til at de kom på 2.plass i fjor var arbeidsmoral og ikke spillernes individuelle ferdigheter.

Vet at mange sikkert er uenig med meg i dette, men idag savnet jeg i store perioder "fightervilje" både i de bakre rekker som framme. Greit kom at Gardar fikk inn 2 mål, men noe storspill (etter min mening) njet. Personlig synes jeg at Gardar her minner vel mye om Hoås, treffer ballen så kan det bli mål.

Positive idag var Raymond som jobbet, serverte og leverte lekkerbisker. Borges jobbet bra, til tider var Gashi tilbake som "duracell-kanin", men etterhvert for mye "kanin", Barsom har mye "fikst", men sinker ( altfor ofte)spillet. Domi løper, men ikke blir ikke imponert.

Thomassen positiv i perioder, kanskje den jevneste av de 4 bak. Greit at Vidar M. er rask, men idag ble avhengigheten hans av Raio klart demonstrert.  "Totte" ok, men ikke noe mer, Askar er etter min mening noe for seg sjøl, i likhet med Gashi, noe "Duracell-Kanin", men meget tydelig at han har "sniffa" alt for mye mosselukt. Han vil sikkert mye, blir mye brukt, for mye etter min mening, da det sjelden kommer særlig mye positivt ut av ballen fra han. begynte bra de første kampen, men har stagnert. Lasse vel, ikke verre en Jarstein, Myhre eller J.K larsen.

Greit å se at unge Hagen, klarte seg bra. FFK kan ikke skylde på dommeren denne gangen.

Dersom ikke arbeidsmoralen styrkes, slik at FFK også denne sesongen klarer å stå fram som et arbeidene fellesskap, kan det lett bli mange sure poengtap.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340