Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 mai 09, 11:35

hvis vi kjefter, er det jo bare fordi PH ikke synger i utgangspunktet.  Så den unnskyldningen er i beste fall tynn.  Det er greit at vi kanskje kan være flinkere til å oppmuntre, men det er ikke akkurat lett å få liv i den trauste gjengen på tribuenen der.

På meg så virker det som om folk i PH prøver å finne opp unnskyldninger for ikke å synge.. "å nei, BRH skriker til meg.. Nei, da gidder jeg ikke synge".

Det er rett og slett holdningene det er noe galt med. Hadde folk hatt instillingen at man skal synge på feltet, så hadde alt gått av seg selv..

Sånn som det er idag så må liksom alle faktorene stemme for at folk skal gidde å synge. Været må være fint, vi må ikke ligge under, ingen kan kjefte, akkurat de og de sangene må synges osv osv..


Det hele er bullshit. Gjør gjerne BRH til syndebukker for dårlig stemning, men det er tull,tøys og rubbish fra a- å, og det vet dere alle innerst inne..

 

Gå i dere sjæl og slutt å finn på dårlige unnskyldninger..

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340