Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 19 mai 09, 10:06

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW

 Jeg er ikke BRH selv, men jeg vil forsvare dem på det sterkeste akkurat her. Har jo ikke noe å gjøre med BRH, at det er dårlig trøkk av PH-feltet. BRH står jo for mesteparten av trøkket. Skjønner at folk ikke får lyst til å synge pga de blir "kjeftet" på. MEN, de må ikke ta det som kjeft, de må ta det som en oppfordring til å synge mer.

Tror du virkelig at BRH er ute etter å minske trøkket og stemningen på stadion? Neppe.

Greit at BRH kjefter og at det gir dårlig stemning, men ta det heller som en oppfordring til å synge mer. Tror du det er en grunn til at de kjefter? Jo, for å få opp trøkket, lydnivået og stemningen!

Da er det jo ikke akkurat veldig logisk, at det blir bedre stemning på PH-feltet, uten BRH. 

Er helt enig i det du skriver med at BRH ikke ønsker mindre trøkk men at de kjefter for å få mer trøkk. Men nå er det en gang slik at de er sykt negative og de bør snart skjønne at fremgangsmåten de bruker er feil. Og det er ikke litt sann små kjefting. De kjefter og smell og bærer seg uten like. De sprer en enorm negetiv enegri. Folk er rett og slett dritt lei de suttreungene og gidder ikke mer. De har tatt vekk mye av gleden ved å gå på kamp. Så BRH har ene og alene ødelagt den gode stemmninge vi hadde på PH feltet.

Og jeg vil igjen oppfordre BRH til å finne seg et annet sted å stå kan jo ikke fatte at de gidder å stå blant PH siden vi er så elendige patetsiek juletrær som er mer opptatt av hester en å synge. Finn dere et eget sted og ikke kom å forsøple PH feltet mer med de sure oppstøta.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f