Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 07 jun 04, 23:35
Endret: 07 jun 04, 23:39
Opprinnelig postet av ajg
Vebjørn er et bedre alternativ enn Stian på backen


Jeg vil heller si det slik: Til tider, faktisk veldig ofte, virker det som om FFK starter kampen med 9 spillere på banen

Hagen prøver sikkert så godt han kan, men han er dessverre ikke god nok for TL - syns nå jeg.

Gutten hadde jo problemer i førstedivisjon. Med litt bedre utteling fra Lyn`s side, så kunne det ha blitt 2-3 mål flere imot oss!

En annen ting:
Når man slipper inn 23 mål på 10 kamper....ja da vil det si at laget må score 3-4 mål for å greie vinne en kamp!!!
Det å score 2 mål på hjemmebane burde så absolutt være nok til å vinne kampen...eller i det minste uavgjort!!! :(

For meg er det fortsatt en gåte hvorfor ikke FFK skaffet seg 3-4 `stjernespillere` når det faktisk var penger nok til det!
Det er, ifølge meg, den største feilvurderingen som har blitt gjort siden G.Bush ble president i USA.

Det å score 15 mål, som forøvrig er 4de mest i TL, burde holde til en plass høyere opp på tabellen...

Med Brann, Tromsø og Viking som neste motstandere, spår jeg, på grunnlag av den siste tidens forsvars-spill, at FFK står med 9 poeng etter halvspilt serie...

Jeg verken trenger eller orker si mer enn det!
:mad:

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f