Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 18 mai 09, 19:54

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79

Er kanskje ikke bevist, men indisiene er sterke nok synes jeg.

Mulig BRH er en gjeng med kjekkegutter som ikke ønsker noe tull, men så har de jo ikke tatt advarslene som har kommet gjenntatte ganger heller. Var vel BøgeJon tror jeg som sa noe som " mulig dere ikke er ute etter trøbbel selv, men når dere fremstår som dere gjør så kommer dere til å tiltrekke dere de som er ute etter trøbbel" Sikkert ikke akkurat det han sa men det var vel litt av essensen slik jeg husker det.

kommer nok til å bli mer fremover. nå har brh vist at de ikke sier nei når de blir bydd opp til dans. nå kommer resten av casuals folka i de andre klubbene i landet til å oppsøke situasjoner med brh. sagt hele tiden at dette kommer til å bli leven.

selvom brh sier selv at de er snille gutter, så kommer folk i de andre ultras gruppene i landet, som ikke er like "snille" til å oppsøke de.

hadde de startet en gruppe, og holdt ultras navnet ute, samt gått i vanlige klær, eller supporter utstyr, så hadde ikke dette skjedd.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f