Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 17 mai 09, 21:54

Siden BRH prøver å gi intrykk av at de er så mye bedre en PH så vil jeg prøve å komme med konstruktiv tilbakemelding som kun gjelder oppførselen i går.

Jeg var dessverre så uheldig at BRH stelte seg mer eller mindre rett vedsiden av meg. I går sang de ca 45 min av kampen og når de sang så ja da sang de meget bra. Men de resterende 45 min brukte de til å syte klage skrike osv slik at det var klin umulig for oss som prøvde å synge i 90 min å få med seg hva plankehaugen sang. Jeg fikk rett og slett ikke synget pga de bare skreik og klaget og bar seg. Skal man få med folk til å synge så bør man gå forran med et godt eksempel og synge selv slik at man har noen å se opp til, men ting tydet jo i går på at de heller bare ville suttre.

Men det som toppet kransekaken og dette har ikke noe med BRH og gjøre selv om personen det gjelder enten er medlem eller ønsker å bli oppfattet som medlem, altså dette er kun til en enkelt person. Når denne personen ga fingeren til ramberg når han ble byttet ut. Det er pokker meg toppet av det værste. Hvis denne personen leser her inne håper jeg den jævla dusten ser til h.... å holde seg j.... lang unna FFK. Man gir rett og slett ikke fingeren til egne spillere. Hvor jævla dust går det ann å bli.

 

Så da venter jeg på masse drittslengig osv fra BRH sett igang Wink


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f