Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 mai 09, 18:02

Opprinnelig postet av Norip
jeg var flau igår, og det er rett å slett pinglig at Vålenga vinner på banen og at Klanen hærjer så til de grader ( til og med miniklanen sang at vi var en gjeng med bønder ) med oss. Vi var hvertall 2000 supportere igår og da bør vi klare å lage litt trykk....

Klanen herje? Hørte i hvert fall ikke jeg. Det var et par-tre ganger at de dro i gang skikkelig, men Norges mest oppskrytte supportergjeng imponerte ikke en dritt i går syns jeg i hvert fall. Var liv ved målene og da seieren var i boks et par minutter før slutt.

Plankehaugen var også ræva. Stod på PH-feltet mot miniklanen og der var det i grunn tyst nesten hele kampen igjennom. Ikke hørte jeg var som ble sunget lengre bort heller. Han med megafonen tror jeg var borte hos oss et par ganger i kampen, men ingen hørte hva han prøve å formidle. Rart at sangen i seg selv ikke sprer seg lengre og lengre ut på feltet. Blir omtrent som bølgen (for de som liker det). Stopper en bit opp, kommer den seg ikke videre. Slik er det også med sangene. Det hjelper ikke om det står sangvillige på ytre fløy om man ikke har muligheter til å delta på sangene.

Ha en kjerne som drar i gang sangene, og kanskje spre et par modige fjes bortover som drar i videre lengre borte. Det vil i hvert fall gjøre at de som vil synge har en sjanse til å slå seg med.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f