Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 17 mai 09, 03:29

Opprinnelig postet av hedvalen

vill ikke kalle det en kamp mellom brh å lampe:) men både lampe og brh er ivrige vettu:) så da blir det sånn.... trur det ikke er noe vondt ment at man starter sanger litt på likt  hehe :P  

som sagt 1000 ganger tidligere. trur ph og brh bør gå hver sin vei. jeg trur ph hadde kommet tilbake på sitt gamle nivå uten brh. trur mye av grunn til at folk har mistet lysten, er rivalisering mellom ph og brh. blir for mye intriger innad på feltet.

merker dette selv. jeg har vært veldig ivrig i 7-8 år nå. men det siste året har jeg mistet gnisten, for min del, er det pga det som skjer på feltet. det er ikke morro å gå på kamp å synge for laget lenger, samme hvor mye jeg synger, så hjelper det ikke.

ifjor begnte jeg å bli rastløs i februar. gledet meg til sesongstart. i år har det omtrent ikke gått opp for meg at sesongen har begynt engang. ph er ikke det den en gang var.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f