Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Freeshen

Knøttespiller

Ble medlem: 14 mai 09
Innlegg: 27

Lagt til: 17 mai 09, 02:03

Det virker som at PH bare synger når ffk gjør noe bra.(f.eks ved corner)

Til tider er det bra trøkk mot vif, men det var før scoringene kom. Uflaks at Enga scora først. Tror kampbildet og stemningen på tribunen hadde vært en helt annen hvis Ffk hadde scoret først.

No offence til PH, det er bare å fortsette å synge! Det samme gjelder BRH, som forsåvidt alltid synger.

Hvis vi tenker posivit tror jeg trøkket kan komme tilbake, men vi må komme opp med noen argumenter for hvorfor det er så dårlig stemning.(som mange mener i denne tråden)

Noen forslag til ting som kunne blitt gjort bedre, for at stemningen skal komme tilbake?(Tenk positivt!)

Et par forslag:

- Ikke klage på hverandre for at folk skal synge. (Dette tror jeg bare skaper dårlig stemning.)

- Finne en rolig og flink forsanger som kan styre løpet. Altså en forsanger som etablerer alle og er sympatisk.

- Møte opp på 1903, 19 mai kl 18:00 hvor tema er tribuneliv. Diskutere hvordan vi skal få et bedre trøkk der.

 Håper flest mulig vil bidra til å løfte PH opp igjen! Dette kan vi faktisk klare.

---------------------------

Tro til vårt lag!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f