Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 12 mai 09, 20:59

Opprinnelig postet av Lyn for alltid

Kom 5 minutter inn i kampen og fikk akkurat med meg mål nr. 2. Hadde forventet at Lyn 2 fikk mer motstand (Lyn 2 hadde tapt de 4 første kampene, mens FFK 2 hadde vunnet 3 av sine 4).

Med det laget vi stilte så var det vel egentlig ikke annet å vente. Kun en spiller som har noe A-lagsspill å skryte av (høyrekanten) og en veldig lett sentral midtbane gikk det som det måtte gå. Resultat var likevel værre enn fryktet og er skuffet over at vi havnet under med så mye så fort. (jeg så ikke kampen)

Opprinnelig postet av Lyn for alltid

Igjen må jeg berømme FFK stadion. Utrolig flott arena! Synd man ikke tar hensyn til været og plasserer publikum på solsiden. Ble faktisk litt småkaldt utover kampen.

Akkurat det har irritert meg også. Sitter stadig der og småfryser på reservelagskampene. Men det er forsåvidt ikke noe i veien for å bevege seg over på solsiden. Mange som gjør det etter en forfrossen første omgang.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340