Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 10 mai 09, 22:47

Opprinnelig postet av Husgutt

Jeg var på kampen, og må si at jeg ikke skjønner hvorfor Dominic ikke får prøve seg mer i TL. Han virket veldig frisk! Gardar derimot, syns jeg ikke var noe særlig (selv om han putta to enkle mål på hodet).. Også merkelig at Braathen ikke stod i mål.

Skjønner heller ikke hvorfor Lala og Rafn ikke fikk prøvd seg. Hva Levon og Kvisvik gjorde ut på der vet jeg ikke.

Ellers var ikke kampen noe særlig å skryte av i hele tatt. Kampen ble i hele tatt ødelagt for Nordstrand da de fikk keeperen utvist.

Har forøvrig spilt mot et par av spillerne fra Nordstrand, da mot Nordstrand 2, som jeg tror spiller i 6 eller 7 div..

FFK2 spiller i morra veit du. Har nok en del med det å gjøra. Bedre for Rafn, Bråten, Lala og andre reserver å spille mot 2 div enn 3 div lag. Også er det bedre for a lags spillere med en dag mer hvile før kampen mot VIF..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f