Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 08 mai 09, 13:18

Kan du ikke vise meg den respekten jeg som forumbruker fortjener, at jeg har lov til å ha egne meninger. Kunne du ikke for eksempel argumentert imot innlegget mitt?

Som du har mørket ut står det for neste sesong, hverken Ramberg eller Kvisvik blir yngre med årene. Hansi har gjort et par gode kamper i år, men faller som nevnt ofte av utover i sesongen. Det er vel liten tvil om at en Kasey i normal form er selvskreven som defensivt anker. Lite kunne jeg forutse at Kasey har "brutt" sammen som fotballspiller...Samtidig skrev jeg det innelegget på bakunn av at vi har flere gode alternativer på midtbanen: Askar, Gashi, Borges, up and coming Elvestad, Thomassen etc.

Samtidig er det smålig å trekke opp et innlegg på bakgrunn av én kjempekamp av Hansi og Kvisvik. Da får du jo sørge for å ta opp tråden jeg skrev igår om misnøyen over Evertons endeløse sjansemisbruk den dagen det løsner. Kudos til deg(ironi).

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f