Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 07 mai 09, 23:18

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

bla bla bla

Mulig jeg er for pessimistisk, men jeg kan vel ikke være alene om å mene dette?

 

Du er neppe alene om å mene dette, men det sier vel noe om din (og i så fall andres) evne til å se det store bildet. Hadde ikke Everton lagt ned den enorme innsatsen han gjør i løpet av kampen, ja så ville med stor sikkerhet kampbildet sett annerledes ut. Fanken, tror ikke du finner mange andre spisser som legger ned så mange km i løpet av en kamp, uten at det er p.g.a dårlige løp, offsider osv. Han gjør faktisk det meste helt korrekt, skaper rom, truer bakrom, utfordrer, dribler, gir meg rett og slett gåsehud på hele kroppen når han setter i gang, men akkurat nå mangler han selvtilliten han må ha for å score mål. Noen ganger er det dessverre slk, men jeg er ganske sikker, eller i det minste så sikker som jeg kan være, på at den dagen første ballen sitter i nota, ja da kommer skuldrene til å synke ned på bakkenivå og vi får se hva som faktisk bor i gutten. er hellig overbevist om at den berømmelige Ketchup-effekten kommer til å være enorm...

Å rangerer Tegan eller Gardar for den sakens skyld foran Everton blir bare for dumt. Tegan hadde antageligvis fortsatt løpt rundt på stadion og lett etter utgangen om ikke han hadde spilt sammen med Everton.

Du kommer sikkert til å trekke frem tidligere kamper i år for å understreke ditt poeng, men før du gjør det ber jeg deg gå gjennom de foregående kampene en gang til og se på hva slags arbeidsforhold Everton har hatt, så kommer kanskje du også frem til en annen konklusjon enn den du allerede har kommet med. Kampen i dag, spillet, formasjonen, gav Everton helt andre arbeidsforhold enn han har hatt tidligere, og for en gangs skyld kom han faktisk til sjangser, om noen uker så setter han dem... Bare vent å se Cool

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340