Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 07 mai 09, 21:24
Endret: 07 mai 09, 21:48
Endret av: Holters

Jeg sier som Bengt Eriksen: Bedre å være på rett sted, og feile, enn å aldri være på rett sted!

Everton er tidvis helt fantastisk i dag. Fyren har utrolige ferdigheter. Det er så sinnssykt synd at han ikke fikk en scoring. Vi får bare håpe at fotballgudene snart sørger for at det løsner for mannen. Fyren er jo helt allergisk mot å score mål. Trenerteamet driver jo ikke med noe annet enn å terpe avslutninger med mannen.

Å hevde at Tegström spilte en bedre kamp enn Everton synes jeg er en ganske utrolig påstand, og mer et uttrykk for frustasjon enn noe fundamentert i virkeligheten. Tegan spiller nok sin beste kamp fra start i år, men det sier egentlig ikke så mye, da han har vært helt udugelig i de kampene han har startet. Tegan åpner relativt friskt i første, men forsvinner ut av kampen i andre. Helt riktig å bytte ham ut. Det er tydelig at også Tegan er best med en partner ved sin side. Det var sammen med store, sterke Adriano Munoz han spilte godt i Sandefjord.

Jeg mener det er klasseforskjell på Everton og Tegan. Førstnevnte er mye mer bevegelig, sterkere, binder flere spillere, jobber hardere, bedre teknikk, bedre hodespiller og raskere bare for å nevne noe...

 

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f