Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 05 mai 09, 11:44

Opprinnelig postet av mysthical

Opprinnelig postet av jambo

Det lange innlegget

 

Helt enig man må sette hvisse krav men fordelen enga har er at de har flere felt så da kan må si at dette feltet er det litt røffere en det er på det andre feltet. Siden PH kun har et feilt blir det feil å sette den røffeste linja til å bestemme. Det vil være PH sin død. Så håper derfor at BRH som ønsker en litt røffere linje kan få sitt eget felt, det vil være til det beste for alle parter for da kan man rett og slett vise bort de som ikke føler kravene til et annet felt.

Nå er jo alle mulig slags meninger sammlet på et felt og det blir da vansklig finne den gyldne middelvei.

 

Er det mer riktig å sette den "snille linja" til å bestemmer, som per nå iallefall ser ut til å være PH sin død? Jeg vet ikke, men slik det er nå kan ingen være tjent med at fortsetter. Jeg er også enig i at linja til klanen er litt VEL tøff når man ikke kan velge seg felt etter eget ønske, men det er langt fra dit PH er idag og til dit Klanen ønsker seg. Hva med en middelvei inntil videre? Hva med en klar beskjed om at dersom du blir sur fordi et flagg sperrer sikten din så kan du sitte et annet sted. At du må tåle at sidemannen kjefter litt fordi man ikke bidrar sangmessig. At man må tåle at man synger om kvinner og alkohol. At man må tåle at kaffen skvulper over dersom man tar den med inn på PH feltet. Hva med en klar beskjed om dette, istedenfor at det skal være omvendt. At man får kjeft fordi man søler ut noens kaffe, at man får kjeft for å synge om kvinner og alkohol, at man får kjeft fordi et flagg sperrer utsikten i en lite sekund, at man får kjeft for å kjefte på noen som ikke synger. Slik det er nå så virker det for oss "utenforstående" som om at helt feil mentalitet har seiret i PH. Per nå så er det DET som er PH`ens sikre død.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340