Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 04 mai 09, 21:35
Endret: 04 mai 09, 21:42
Endret av: danan

Ingen tvil om at de har fått det til der oppe. Et resultat av mange småting. Det skal sies at mentaliteten og alderen på tribunen der er noe helt annet enn hva det er her i byen, men vi får gjøre det beste ut av hva vi har. 
Samtidig som RBK faktisk er veldig  behjelpelige ovenfor Kjernen. Kan jo nevne noe av det jeg har fått med meg som RBK har gjort for fansen i år:
- Ølservering på egen supporterpub på stadion.
- Ny plassering på Øvre kortside etter oppfordring fra Kjernen
- Har satt reklameskiltene lenger ned på gjerdet slik at fansen får plass til sine bannere. De vurderer også å fjerne reklameskiltene fullstendig på Kjernen-tribunen slik at fansen kan pryde den med enda flere av sine egne bannere.
- Grafitti av supporterne pryder oppgangene til supportertribunen

Det setter litt perspektiv på ting når FFK ikke tar seg råd til å smelle opp en vegg med plexiglass eller er villige til å flytte oss over til motsatt kortside.

Så er det som nevnt tidligere her at Kjernen ikke er redd for litt ultraskultur på tribunen. Istedenfor små intriger og mye uenighet som det er her. Meg bekjent er det heller ingen utestengte i RBK på tross av gjentatte pyroshwo de siste sesongene. I Fredrikstad derimot hadde vi 5 utestengte ved sesongstart i år (alle utestengte pga småting som "skjedde"  på tribunen i 08). Det er trist, men vi (både PH, FFK og BRH) har faktisk mye å lære av trønderne.

---------------------------

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f