Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 04 mai 09, 09:15

Nå er det vel slik at ikke all kritikk som reises mot FFKs nåværende trener skal begrunnes i den berømmelige konflikten med TKK. Det er vel slik at det kanskje er andre ting som har begynt å avgi røyk?

Den eneste sjansen for at det skal bli fred rundt Fredrikstad må være at administrasjon, ledelse og andre faktisk begynner å trekke i samlet retning. Det er for mange fraksjoner i klubben til at det er mulig å få noe enhetlig ut av det. For mange som ønsker seg og sine alt vel, men som ikke ønsker å ta en real kamp for å få det til. Det er for mange som snakker piss og dritt om andre når de ikke er til stede og som snur kappa med vinden - når det måtte passe.

FFK synes å være en skikkelig rævkjørt klubb, med skral og sårbar økonomi, manglende styrke i ledelsen til å ta nødvendige, om enn smertefulle grep, og sørge for at vi kommer i mål med det vi skal, hvilket er satsing på fotball.... Jeg sitter trygt og godt plassert på sidelinja av klubben, men jeg må være ærlig nok til å si at de signalene som kommer meg til øre fra ulike kilder ikke akkurat gir meg troa på at vi har kontroll - på noe som helst, nesten.

Hvordan vil klubben håndtere en periode med litt dårlige resultater? Hva skjer dersom vi ikke klarer å selge spillerne vi har håpet på i sommer for å redde økonomien? Klubber som Start og andre har vist baller til å gjøre smertefulle grep tidlig - jeg håper bare alle konfliktene og den manglende styrken klubben har ikke medfører at vi begynner snuoperasjona for seint..

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340