Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 mai 09, 22:19

Synes Wehrman-hetsen er i ferd med å ta helt av. Det er greit at vår tidligere kaptein har hatt tvilsomme utspill i media og spilt langt under pari i lang tid. Likevel føler jeg det er mange som glemmer at Wehrman har slitt lenge med skade og hatt en veldig amputert oppkjøring til sesongen, og avslutning på fjorårets. Synes det må sies til Wehrmans forsvar, for det er mange spillere som sliter en hel vårsesong fordi de pga skader ikke har fått riktig sesongoppkjøring.

I fjor var vi ekstremt heldige/dyktige ved å unngå skader på nøkkelspillere, mens foran årets sesong har viktige spillere som Barsom, Johannsson, Gashi og Wehrman slitt veldig med skader. Det er klart vi merker sånt, og ikke overraskende at disse spillerne henger litt etter per i dag.

Når det er sagt er også jeg skuffet over Wehrmans spill, selv om han ikke har vært så begredelig som mange skal ha det til. I første omgang hjemme mot Aalesund synes jeg for eksempel man så konturene av "gammel storhet".


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340