Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 apr 09, 16:56

Opprinnelig postet av stheike

 

Opprinnelig postet av denialsander

Ikke for å ødelegge resonnementet ditt, men det har vært vist like mye fotball på tv de siste 4 åra, vel... så det er ikke noe nytt av året...

HAR du hørt om altiboks? det er nytt av året. der kan man se alle kampene gratis, og 20-40% av fredrikstads befolkning har fått seg det i løpet av året.

Jajamensan, det har jeg faktisk hørt om. Jeg har óg hørt om TV2s abonnementer der du som TV-kunde kunne velge mellom samtlige kamper dog mot en liten slant i måneden med tilgang til websider med rikholdig arkiv og dugelig kvalitet. Det var faktisk en god del som hadde det ifjor, og i år har iallefall noen gått over til altiboks-systemet.

Men altiboks ikke på langt nær en så stor aktør i hele Norge at deres tilbud skulle være i nærheten av å gi en markant nedgang på samtlige stadioner.

Så jeg synes faktisk ikke TV- og nett-tilgangen er så voldsomt mye større i år enn ifjor. Det er mer reklamering for det i og med at VG også er i markedet med sitt tilbud og selvsagt at NRK dekker en kamp bidrar til å slukke fotball-tørsten noe, hos noen, men jeg tror heller folk begynner bli litt mettet.

Og med flere lag og flere kamper enn noensinne er det da overhodet ikke noe rart at det kommer færre på stadion. Det kommer kanskje bare som en overraskelse på de som setter budsjettene....

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f