Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 22 apr 09, 22:57

Opprinnelig postet av stheike

feilen ligger hos nff og tv 2. slutt å sende alle kampene på betal tv. kunn en kamp på tv per runde, folk betaler heller for å se kampene hjemme. detter er jeg helt overbevist om..

Ikke for å ødelegge resonnementet ditt, men det har vært vist like mye fotball på tv de siste 4 åra, vel... så det er ikke noe nytt av året...

det er vel kanskje bare slik at folk rett og slett begynner bli mettet?  overdose fotball, kanskje?  ikke på grunn av at NFF og TV2 viser samtlige norske fotballkamper, men det er fotball på TV og i avisene hele tiden:

Landslaget, andre landslag, Premier League, Champions League, Italia, Spania, Frankrike, Danmark, Sverige (og delvis Nederland) har etterhvert fått en massiv dekning: TV, aviser, nett, pay per view, osv, osv.

Jeg kjenner at motivasjonen for å følge så mye med på fotball har blitt litt mindre. I tillegg har jeg pådratt meg familie og barn også, som selvsagt bidrar negativt i forhold til å ha masse tid til f.eks. fotball, men for meg er det største problemet at jeg rett og slett er litt lei...

Og så mangler vi profiler i tippeligaen som jeg har lyst til å se... Hvor mange spillere er det som vi virkelig kan kalle profiler og som tilbyr noe mer enn 2x45 minutter per uke i omtrent 30 uker i året? Tippeligaen kan jaggu meg ta seg et stev... Jeg har sett flere kamper i år og mesteparten av dem, inkludert FFKs, har stort sett vært forbannet kjeeedeeeeliiiiiigeeeeeee!  Det er jo heller ikke med på å trekke opp lysta på å dra seg på stadion når det er andre ting som kanskje bør prioriteres...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f