Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Truger

Juniorspiller

Ble medlem: 14 feb 05
Innlegg: 92

Lagt til: 22 apr 09, 19:24

For det første starter sesongen for tidlig. Tro meg, jeg går hele vinteren og venter og er sjelglad når det starter, men de færreste er interessert i år gå på kamp og se 22 godt overbetalte menn som fortsatt er milevis unna kampformen bomme på det som er av baller fordi all snøen ligger i veien mens man må hutre på tribunen i godt over 20 minusgrader.

Selvfølgelig satt veldig på spissen, men tror folk skjønner hva jeg mener :)

Det, samtidig som nivået ser ut til å ha falt brutalt mye jevnt over (unntatt i Molde, der det ikke bor folk allikevel), er nok til å skremme folk vekk fra stadion og inn på VGnett eller TV2 Sumo/betalingskanalene.

Blir spennende å se hva FFK kommer til å tilby publikum, men gjetter på en gunstig familiepakke, billigere billetter på de dårligste plassene og kanskje reklame i form av postere/plakater i byen osv.

Håper i det minste at flere tar turen fremover, på alle arenaer i hele Norge (unntatt på VIF-kamper, kan ikke unne Martin Andresen noe godt) :)

---------------------------

FFK, Stjernen og Wolves ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f