Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 21 apr 09, 23:22

Opprinnelig postet av Truger

Da slipper vi antakeligvis å se på de fantastiske spiller- og taktikkvurderingene fra Aune mer..!

Når det er sagt håper jeg virkelig en oppegående og frisk Grönhagen legger merke til at den tafatte 4-4-1-1-formasjonen fungerer like godt som Drillos forsøk på å tette forsvaret vårt i 2005...

Ja, fysjom! Det går til hælvete detta! Aune er en dust! Vi ligger på fjerde plass og har vunnet to, spilt to uavgjorte og tapt en kamp. Det er ett lag som har sluppet inn færre mål enn oss.

Men... Jeg skulle gjerne ha sett litt flere mål. Men, ikke for enhver pris (ala Eggen, som gjorde at vi måtte score minst 3 mål per kamp for å få poeng...). Jeg er av den naive sorten menneske som synes en 2-1 seier borte mot Viking er et knallbra resultat, selv om kampen i seg selv kanskje var like spennende å se som maling tørke. Vi vinner en fotballkamp. Borte.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f